- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

توسعه سینما «بهمن» سنندج به پردیس هفت سالنه با سالن روباز

bahman-sanandaj

به گزارش سوره سینما [1]، سیدمصطفی حسینی در بازدید از سینماهای استان کردستان اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود نخستین سینمای روباز منطقه غرب کشور در پردیس سینمایی بهمن سنندج راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای پردیس سینمایی بهمن سنندج در راستای توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی در این شهر، گفت: این سینمای روباز با ظرفیت ۴۰ صندلی تا خرداد ماه سال ۱۳۹۹ راه اندازی شده و به بهره برداری می‌رسد. همچنین ۲ سالن ۴۰ نفره VIP و یک کافه سالن ۱۰۰ نفره از دیگر اقدامات در راستای توسعه پردیس سینمایی بهمن سنندج به شمار می‌رود.

حسینی در ادامه گفت: با راه اندازی این چهار سالن جدید پردیس سینمایی بهمن سنندج به یکی از مجهزترین و بهترین پردیس‌ها در سطح کشور با هفت سالن مجزای سینما تبدیل می‌شود.

مدیرعامل «بهمن سبز» حوزه هنری با اشاره به تعویض صندلی‌های سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج در سال آتی گفت: در راستای ارتقای خدمات ارائه شده در پردیس سینمایی بهمن سنندج سالن‌های ۲ و ۳ این مجموعه نیز در کمترین زمان ممکن بازسازی و نوسازی می‌شوند.

وی از آمادگی «بهمن سبز» در راستای ایجاد سالن سینما در سایر شهرستان‌های استان کردستان، عنوان کرد: مؤسسه بهمن سبز به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی درصورت همراهی مسئولان و مدیران استانی، آمادگی دارد تا حداقل در ۲ شهرستان دیگر استان نیز سالن سینما راه اندازی کند.

وی افزود: از صبح امروز پنجم اسفند ماه نیز بصورت رسمی کار بازسازی و راه‌اندازی پردیس سینمایی استقلال در شهر سقز آغاز شده و انتظار داریم این پردیس تا پایان شهریور سال ۹۹ به بهره برداری برسد.