- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«مثل ماه» روایتی از امیدها و دستاوردهای معنوی است/ تزریق نشاط و امید به جامعه

Mesle-Maah

به گزارش سوره سینما [1]، هادی آشتیانی تهیه کننده برنامه «مثل ماه» گفت: این برنامه روایتی از داستان‌ها و قصه‌های امیدبخش، آگاهی آفرین و معنوی مردمان این سرزمین است و سعی دارد با حفظ روحیه همبستگی، ایثار و همدلی، نشاط و امید را به جامعه تزریق کند و می‌کوشد آثار شادی و نشاط در زندگی انسان را از دیدگاه آیات و روایات نیز مورد گفتگو قرار دهد.

آشتیانی افزود: ساختار برنامه «مثل ماه»  گفت وگو محور است و مهمانانی از سراسر کشورمان با موضوع خاصی که قبلا به برنامه اعلام کردند، انتخاب و به برنامه دعوت می شوند.

تهیه کننده «مثل ماه» خاطرنشان کرد: این برنامه از لحاظ شکل و نحوه اجرا  با برنامه های دیگر در این حوزه متفاوت است و می توان گفت نحوه برخورد و تعامل مجری برنامه که آقای بوذری هستند با مهمانانی که در هر قسمت در استودیو «مثل ماه» حضور دارند متفاوت است و تنها به یک گفت وگوی ساده با مهمانان عزیز بسنده نکردیم.

آشتیانی افزود: در این برنامه، آیتم ها و بخش هایی همچون بازی و نمایش هم گنجانده شده و به نوعی متفاوت تر از بقیه برنامه های سیما در این حوزه است.

تهیه کننده «مثل ماه» در ادامه گفت: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور به خاطر بروز شیوع ویروس کرونا و لزوم همدلی، این برنامه سعی دارد با دعوت از مهمانان خود در تبیین، تلطیف و تشویق کردن همدلی مومنانه هر چه بیشتر به مواسات و کمک به نیازمندان کمک کند.

وی تاکید کرد: «مثل ماه» سعی دارد با پرداختن به این مساله، سهم کوچک خود را از سفره همدلی مردم ایفاء کند و اقدامات جهادگونه و خالصانه عزیزانی را که در این مقوله سهمی داشته اند در ماه مبارک رمضان برای بینندگان عزیزمان روایت کند.