- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برنامه «هشتگ» با اجرای حسین رفیعی روی آنتن شبکه دو می‌رود

Hashtag

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این برنامه که به صورت تخصصى و آسیب شناسانه به موضوع فضاى مجازى و شبکه هاى اجتماعى مى پردازد، بنا دارد در هر قسمت به یکى از مزایا و یا معایب فضاى مجازى که پیش روى کاربران قرار دارد بپردازد.

مخاطب «هشتگ» طیف گسترده اى از جامعه ایرانى مى باشد که امروزه از فضاى مجازى و شبکه‌هاى اجتماعى استفاده می‌کنند.

برنامه ترکیبى «هشتگ» شامل بخش‌هاى مختلفى از جمله گفت وگوى استودیویى، با حضور کارشناسان و کاربران فضاى مجازى، مستندهاى گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتم هاى نمایشى اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتم‌هاى اینفوگرافى است.

«هشتگ» تلاش دارد تا با ارائه راهکارهاى کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولى از فضاى مجازى و شبکه هاى اجتماعى در جامعه ایرانى کمک کند .

در ساخت و اجراى این برنامه از حضور جامعه شناسان ،روانشناسان ،متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگى بسیارى بهره برده شده است.

«هشتگ» محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.