- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

قصه‌های بخشش/ روایت جمعی از خیرین که برای رهایی زندانیان جرایم غیرعمد تلاش می‌کنند

Maks

به گزارش سوره سینما [1]، در دومین قسمت از فصل جدید «مکث» که جمعه ۹ خرداد (روز جهانی صلح) روی آنتن خواهد رفت، پرویز فلاحی‌پور میزبان جمعی از خیرین است که برای رهایی زندانیان جرایم غیرعمد و افرادی که توان مالی پرداخت دیه ندارند تلاش می‌کنند. شاهد نصیر، حاج عباس عربی و بهمن اکبری مهمانان این برنامه هستند و از خاطرات تلخ و شیرین‌شان در کش‌وقوس گرفتن رضایت برای زندانیان در گپ و گفتی صمیمانه خواهند گفت.

فصل جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر  گلاره عباسی، رضافیاضی، پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

فصل دوم برنامه گفتگومحور و اجتماعی «مکث» از این پس روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه دو سیما و در ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار پخش خواهد شد.