- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

افتتاح پردیس «عصر جدید» گرگان همزمان با بازگشایی سینماها/ کرونا پروژه را متوقف نکرد

pardis-asre-jadid-gorgan

به گزارش سوره سینما [1]، حسین الشریف مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان گلستان از پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت پردیس «عصر جدید» گرگان خبر داد و گفت: اگرچه نمیتوانیم بگوییم بیماری کرونا روی روند پیشرفت ما بی تاثیر بوده و قطعا تعطیلی سینماها مشکلات اقتصادی زیادی برای ما ایجاد کرد اما موسسه بهمن سبز نگذاشت پروژه متوقف شود و روند رشد را با بالاترین کیفیت ادامه دادیم.

وی افزود: پروژه توسعه سینما «عصر جدید» گرگان به عنوان یکی از با سابقه‌ترین سینما‌های استان گلستان از آذرماه ۹۸ توسط موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری کلید خورد و با اتمام پروژه، این پردیس سینمایی با ۵ سالن مدرن به مجهزترین پردیس سینمایی شمال کشور تبدیل خواهد شد.

الشریف تکمیل کرد: این طرح در واقع تبدیل سینمای ۲ سالنه‌ موجود به پردیس ۵ سالنه با فضایی شیک و مدرن است. در این توسعه، ظرفیت سینما از ۴۹۰ صندلی به ۶۲۵ صندلی افزایش یافت و اکنون با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پروژه منتظر نصب سیستم های پخش و مجوز بازگشایی سینماها هستیم .

وی درباره افزایش قیمت بلیت سینماها متذکر شد: اگرچه در حالت عادی نیز قیمت های بلیت استان گلستان از سایر استان ها پایین تر بود اما ما تابع نظام کلی هستیم و هنوز بخشنامه ای مبنی بر افزایش قیمت بلیت نداشته ایم.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان گلستان در پایان تاکید کرد: برخورداری از یک سالن ۲۵ نفره اختصاصی «سینمای کودک» با طراحی ویژه، تغییر کامل زیرساخت‌ها، دکوراسیون، مبلمان، چیدمان صندلی، اصلاح وضعیت نور، صدا، تصویر و … ازجمله ویژگی‌های این سینمای جدید است و با نصب تجهیزات فنی در کم تر از یک ماه آینده میزبان سینما دوستان گلستانی خواهد بود.