- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آغاز فیلمبرداری «بابا سیبیلو» به کارگردانی ادوین خاچیکیان از ابتدای تابستان

baba-sibiloo

‎به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی فیلم‌، با صدور پروانه ساخت «بابا سیبیلو» نخستین فیلم بلند سینمایی ادوین خاچیکیان، بزودی پس از پایان مراحل پیش‌تولید این فیلم مقابل دوربین خواهد رفت.

‎احمد احمدی تهیه‌کننده این فیلم ضمن اعلام این خبر گفت: پیش تولید فیلم  را از زمستان سال گذشته آغاز کرده بودیم اما با توجه به شرایط کرونا و بر اساس توصیه های ستاد مبارزه با کرونا پروژه را تعطیل کردیم و از هفته گذشته  با صدور پروانه ساخت از سوی سازمان سینمایی و رعایت پروتکل های بهداشتی پیش تولید  فیلم را مجددا آغاز کردیم و هم اکنون در حال عقد قرارداد با بازیگران اصلی فیلم و عوامل پشت دوربین هستیم.

‎احمدی در ادامه گفت: «بابا سیبیلو» یک فیلم کمدی خانوادگی است و تاکنون حضور مهدی مطلبی به عنوان (دستیاراول و برنامه ریز)، مهرنوش طبیبی (طراح گریم)، محمد احمدی (آهنگساز)، شیرین بوریایی (طراح صحنه ولباس)، سپینود وفامنش (دستیار دوم کارگردان) و علی زادمهر (مدیر روابط عمومی) در پروژه «بابا سیبیلو» قطعی شده است و بزودی با کامل شدن عوامل پشت دوربین و بازیگران فیلمبرداری فیلم از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود.

‎ادوین خاچیکیان تنها فرزند ساموئل خاچکیان است که در تعدادی از آثار پدرش به عنوان تدوین گر و دستیار کارگردان حضور داشته است.