- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پرویز فلاحی‌پور به جمع بازیگران سریال «خانه امن» پیوست

khane-amn

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سریال، «خانه امن» که از تولیدات مرکز سیمافیلم است به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری از تابستان ۹۸ در شهر تهران کلید خورده و بیش از ۶۰ درصد از این مجموعه جلوی دوربین احمد معظمی رفته است.

پرویز فلاحی‌پور نیز به تازگی به جمع این سریال پربازیگر سیاسی-امنیتی پیوسته و گفتنی است این دومین همکاری فلاحی‌پور با گروه سازنده است. این بازیگر پیشکسوت نقش یک قاضی را در «خانه امن» ایفا می‌کند.

حمیدرضا پگاه، سیما تیرانداز، امین زندگانی و سامان صفاری در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند و اسامی سایر بازیگران این پروژه نیز به زودی اعلام خواهد شد.

سایر عوامل سریال عبارتند از: تهیه‌کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، نویسنده: حسین تراب‌نژاد، مشاور تهیه‌کننده: مرتضی متولی، مشاور پروژه: مرتضی اصفهانی، مدیر تولید: کامیاب متولی، مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری‌سا ناهیدپور، مدیر برنامه‌ریزی: سید جواد حسینی، جلوه‌های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: محمدرضا ملکی، طراح لباس: آگرین صالحی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، عکاس: سمیرا بختیاری و مدیر تدارکات: فرید خضرایی.