- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اکران فیلم‌های هنروتجربه در پردیس سینمایی ملت آغاز شد

pardis-mellat

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر ، با اضافه شدن هفت سالن نمایش به پردیس سینمایی ملت که سال گذشته همزمان با آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همراه بود، در حال حاضر این امکان فراهم شده است که این سینمای ۱۲ سالنه بتواند علاوه بر اکران فیلم‌های سینمایی، فیلم های گروه هنروتجربه را نیز به جمع فیلم های نمایش دهنده خود اضافه کند.

به همین منظور قرار است از روز سه شنبه دهم تیرماه اکران مستند «صحنه هایی از یک جدایی» در سئانس های ۱۸:۱۰ و ۲۱:۵۰ و فیلم «جایی برای فرشته ها نیست» در سئانس های ۱۶:۱۵ و ۲۰:۰۰ در پردیس سینمایی ملت آغاز شود.

مستند «صحنه هایی از یک جدایی» به کارگردانی و تهیه کنندگی وحید صداقت است که به زوایای پنهان فیلم «جدایی نادر از سیمین» می پردازد و روایتی است از شکل گیری ایده و فیلمنامه و انتخاب بازیگران تا پایان فیلمبرداری و بازتاب های جهانی این فیلم ، همراه با تصاویری از فیلم و پشت صحنه با روایت اصغر فرهادی و گفتگوهایی از مایک لی ، ژان کلود کریر و ابراهیم گلستان.

فیلم «جایی برای فرشته ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری و تهیه کنندگی محمد شکیبانیا و محسن شاه محمد میراب است و این فیلم درباره دختران تیم ملی «اسکیت هاکی» ایران و مشکلات پیچیده آنها در راه مسابقات آسیایی کره است.

در حال حاضر فیلم های «شنای پروانه»، «خوب، بدجلف ۲، ارتش سری» و «جهان با من برقص» در پردیس سینمایی ملت در حال اکران است و علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت به صورت آنلاین از طریق سایت سینماتیکت و برای تهیه بلیت به صورت حضوری به گیشه سینما به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان مراجعه کنند.