- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تکمیل طراحی‌های اولیه پردیس ۶ سالنه در ارومیه/ هیچ کارمند سینمایی بیمار و بیکار نشد

masood-yekani

مسعود یکانی مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری استان آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سوره سینما [1] گفت: سینما «ایران» ارومیه پس از ۴ماه بازسازی در نیمه بهمن سال جاری با برگزاری جشنواره فیلم فجر افتتاح شد و پس از آن برابر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شد.

وی توضیح داد: بعد از سینما «ایران» ارومیه به سراغ پروژه تبدیل سینما «آزادی» به پردیس ۶ سالنه می رویم و بعد از آن سینما «انقلاب» ارومیه طی بازسازی و تعمیرات از یک سالن به ۳ سالن  با امکانات مدرن سینمایی تبدیل خواهد شد.

یکانی درباره پردیس سینمایی «آزادی» ارومیه که پیش از این طرح آن به عنوان یکی از ۶ پردیس سینمایی طرح تحول عمرانی و توسعه ای موسسه بهمن سبز مطرح شده بود گفت: در طراحی این پردیس، ۲ سالن VIP با تمایزهای خاص و بوفه و فودکورت و کافه و امکانات جنبی رفاهی درنظر گرفته شده و امتیاز آن در این است که مجموعه‌ای کاملا سینمایی است.

وی تکمیل کرد : بعد از اتمام این پردیس با ۶ سالن دیگر هیچ فیلمی نمی‌سوزد و با ۹۰۰ صندلی پذیرای همه سلایق و ذائقه‌ها در گروه‌های مختلف سینمایی از جمله هنر و تجربه و کودک و نوجوان و سینما تک و غیره خواهیم بود.

یکانی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: به همت موسسه بهمن سبز حوزه هنری در تمام این مدت تعطیلی سینماها همه پرسنل مشغول به کار خودشان بودند و بیمه و حقوق هیچ کدام قطع نشد و در نهایت صحت و سلامت به زندگی خود ادامه می‌دهند.