- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اکران اینترنتی مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» آغاز می‌شود

jayee-baraye-fereshteha-nist

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، اکران عمومی این مستند که از روز ۴ تیرماه ۹۹ آغاز شده نیز در گروه هنر و تجربه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود که از نمایش آنلاین این اثر مستند هم استقبال خوبی بعمل آید.

«جایی برای فرشته‌ها نیست» مستندی درباره‌ی تیم ملی دختران «اسکیت هاکی» ایران و مشکلات پیچیده‌ی آنان در راه مسابقات آسیایی کره‌جنوبی است که ورزش، بهانه‌ای برای وارد شدن به زندگی این دختران شده است.

این فیلم، پُرجایزه‌ترین مستند سینمایی سال ۱۳۹۸ است که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و چهار جایزه از جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، از جمله جایزه ویژه تماشاگران این جشنواره را کسب کرده است.

از عوامل اصلی این مستند که سام کلانتری را در ساخت آن همراهی کردند، می‌توان به مهران کاشانی (همکار پژوهشگر)، رضا تیموری (فیلمبردار)، شاهین پورداداشی (صدابردار)، هایده صفی‌یاری (تدوینگر)، انسیه ملکی (صداگذار)، حبیب خزایی‌فر (آهنگساز) و محسن مرادی (مدیر تولید) اشاره کرد. محمد شکیبانیا و محسن شاه‌محمدمیراب هم تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

«جایی برای فرشته‌ها نیست» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و موسسه فرهنگی ‌هنری تنجرین است.

به تازگی گروه «مادیران» و ایکس- ویژن هم بعنوان اسپانسر این فیلم در اکران آنلاین معرفی شده‌اند. به این معنا «جایی برای فرشته‌ها نیست» از معدود مستندهایی است که توانسته جذب اسپانسر کند.