- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تقدیر از پنج نامزد نهایی «چهره هنر انقلاب» در برنامه تلویزیونی «قرار همدلی»

namzad-chehre-honar-98

به گزارش سوره سینما [1]، مجدالدین معلمی دبیر هفته هنر انقلاب، با بیان اینکه قرار است در طی ۵ شب، نامزدهای نهایی «چهره هنر انقلاب» حضور در برنامه تلویزیونی «قرار همدلی» مورد تقدیر قرار گیرند، گفت: از این برگزیدگان در رسانه ملی و در حضور تمامی مردم کشورمان تقدیر می‌شود.

جواد افشار و محمدصابر شیخ‌رضایی به عنوان نامزدهای چهره سال هنر انقلاب،‌ چهارشنبه ۱۵ مردادماه ساعت ۱۷ با حضور در برنامه «قرار همدلی» معرفی و تقدیر می‌شوند.

معاون هنری حوزه هنری درباره شیوه انتخاب این چهره‌ها گفت: انتخاب بسیار دشواری بود که از بین صدها هنرمند متعهد کشورمان، تنها ۵ هنرمند به عنوان نماینده انتخاب شوند اما برای انتخاب برگزیدگان هفته هنرانقلاب ۹۸، در نخستین مرحله، آرای جمعی از مدیران ارشد فرهنگی و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر جمع‌آوری شد و به این ترتیب ۱۵ نفر که بیشترین آرا به آن‌ها اختصاص یافته بود، برای این عنوان نامزد شدند که از آن تعداد در مرحله نهایی به ۵ نفر رسیدیم که عبارتند از جواد افشار، حسن روح‌الامین، محمد صابر شیخ‌رضایی، غلامرضا صنعتگر و محسن کاظمی.

دبیر هفته هنر انقلاب افزود: از بین این ۵ نامزد نهایی، با نظرسنجی از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد و هنرمندان پیشکسوت و برجسته کشور، یک نفر به عنوان چهره سال هنر انقلاب برگزیده شده است که در همین برنامه تلویزیونی معرفی خواهد شد.

معلمی همچنین با اشاره به فراهم شدن امکان نظرسنجی مردمی برای انتخاب برگزیدگان هفته هنر سال ۹۸ گفت: در این دوره علاوه بر آرای مدیران و هنرمندان، رأی‌گیری مردمی را نیز از طریق نرم‌افزار حوزه هنری اضافه کردیم و در یک تناسب درصدی، رأی مردمی را در جمع‌بندی نهایی لحاظ کردیم.