- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ایرانسل هم به کمک هیأت آنلاین آمد/ امضای تفاهم‌نامه برای محرم حسینی

heyatonline-irancell

به گزارش سوره سینما [1]، بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در دیدار با اعضای هیأت امنای هیأت آنلاین گفت: کارتان تجربه جدید و موفقی بود. ما چنین سرویسی نداشتیم و با توجه به شرایط فعلی کشور، این کار و سبک زندگی جدید در آینده رونق بیشتری هم پیدا خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ماه محرم امیدواریم این سرویس بتواند برای مخاطبان کارساز باشد. متولیان ایرانسل نیز چه با ترافیک رایگان و چه مباحث زیرساختی کمک می کنند.

مدیرعامل ایرانسل تاکید کرد: در صددیم تیزر تلویزیونی را نیز برای این موضوع آماده کنیم تا مردم بیشتر با هیأت آنلاین آشنا شوند و این سرویس در کشور بیشتر جا بیفتد.

عباسی آرند یادآور شد: از اینکه در کنار خادمان انقلابی هیأت آنلاین قرار گرفته ایم خوشحالیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان گفت: ما برای استفاده از تمام ظرفیت های ایرانسل چه سایت چه اپلیکیشن و پیامک و دیگر پلتفرهایمان همچون لنز برای یاری طرح هیأت آنلاین اعلام آمادگی و از کار نیک شما تشکر می کنیم.

سامانه هیأت آنلاین به آدرس heyatonline.ir [2] بستری برای پخش زنده هیئات و مراسم های مذهبی است که ترافیک استفاده از آن برای کاربران در کلیه اپراتورها رایگان است.