- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مدیرعامل «های وب»: در شرایط فعلی راه‌اندازی «هیأت آنلاین» ضروری بود

heyatonline

به گزارش سوره سینما [1]، سیدایمان میری در این دیدار گفت: با توجه به شرایط فعلی مدیا، خواست جوان ها و مردم، گستردگی بحث شبکه های اجتماعی و ابزارهایی که در دست مردم است راه اندازی این سامانه کار ضروری و لازمی بود. امیدوارم خداوند به شما توفیق بدهد.

مدیرعامل «های وب» افزود: ما که کاری نکردیم که بگویم در این سامانه نقشی داریم. اما امیدوارم بتوانیم در این راه به شما کمک کنیم. نگرانی فعلی ما معیشت مردم است. خداوند این توفیق را به ما داده است تا در این زمینه ها کمک کنیم. به امید روزی که مردم کشور و همه دنیا از این مخمصه کرونا نجات پیدا کنند.

وی تصریح کرد: اگر نتوانیم در حوزه فرهنگ خودمان را بروز کنیم این خلا را شاید در ظاهر نبینیم اما بچه های ما در آینده دچار مشکل می شوند. هر چقدر بخواهیم این مسائل را با مسائل مالی جبران کنیم جبران نخواهد شد. چون زمانی که شخصیت او شکل می گرفته است نتوانسته ایم کمکی بکنیم. اگر بشود کاری کنیم که خلأ کوچکی را از کارهای این چنینی که می شود ماندگار باشد پر کنیم، به نظرم حداقل فردا روز شرمنده این نیستیم که هیچ کاری نکردیم.

مدیر عامل «های وب» تاکید کرد: به هر اندازه ای که بتوانیم و در هر زمینه ای که نیاز باشد، کمک می کنیم تا فردا روز بگوییم ما هم زیر این علم سینه زده ایم. اجر شما پیش اباعبدالله(ع) و حضرت عباس(ع) است. ما هم بتوانیم در این راه کمکی کنیم قطعا خوشحال خواهیم شد. در سایت و پنل شرکت می توانیم تبلیغات سامانه را قرار بدهیم. برای مشتری ها هم پیامک می‌فرستیم و دعوت می کنیم تا به این سامانه مراجعه کنند.

سامانه هیأت آنلاین به آدرس heyatonline.ir [2] بستری برای پخش زنده هیئات و مراسم های مذهبی است که ترافیک استفاده از آن برای کاربران در کلیه اپراتورها رایگان است.