- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پخش مسابقه «میدون» با حضور آنلاین دو داور مبتلا به کرونایش

meydoon

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی مسابقه تلویزیونی «میدون»،‌ قسمت های ۱۸ و ۱۹ برنامه میدون با غیبت امیرشکوهی‌نیا و حجت‌الله عبدالملکی از شبکه سه سیما پخش شد.

در این دو قسمت از این مسابقه تلویزیونی، امیر شکوهی‌نیا و حجت‌الله عبدالملکی به علت ابتلا به ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در استودیو حضور نداشتند و به صورت آنلاین در برنامه حضور پیدا کردند.

در قسمت هجدهم نیز ۳ کسب و کار مختلف به رقابت پرداختند و با اجرای خود مقابل داوران میدون ظاهر شدند. عطری ثابت شرکت کننده اول بود که پرورش شتر کسب و کارش است. او چند نفر از شترهایش را به میدون آورده بود و درباره کسب و کارش توضیحاتی را ارائه داد.

اجرای دوم بر عهده احسان احمدی بود. تولید صندلی کودک، کسب و کاری است که او با آن خود را به «میدون» رسانده بود. از ویژگی‌های این صندلی، شست و شوی راحت نوزاد و کاربری آسان‌تر برای استفاده مادران است.

محمود وفا با تولید دستگاه گرمایش و سرمایش شیر لبنیاتی به صحنه «میدون» آمد. این کارآفرین با ارائه دستگاه خود، مدعی بود که کیفیت شیر در این دستگاه‌ها حفظ می‌شود.

در پایان و پس از جمع‌بندی داوران درباره سه اجرای قسمت هجدهم، محمود وفا با کسب وکار دستگاه تولید دستگاه سرمایش و گرمایش به عنوان اجرای برترقسمت هجدهم شناخته شده و به دور بعدی این مسابقه راه پیدا کرد.

در قسمت نوزدهم نیز ۳ کسب و کار دیگر به رقابت پرداختند. آرمان فرح‌بخش با کسب و کار زنبورداری مدرن در اجرای اول این قسمت حضور یافت.

میلاد وکیلی با تولید ابزار آلات صنعتی وارد مسابقه میدون شد. ابزار آلات این کارآفرین تولید داخلی بوده و وی مزایای تولیدات خود را نسبت به نمونه های خارجی آن ها عنوان کرد.

و در آخر جواد سویزی با تولید پد پولیش به میدون آمد. او که با یک اجرای نمایشی کسب و کار خود را ارائه کرد، درباره کیفیت و مزیت‌های محصولات خود که مصارف خانگی و صنعتی دارند، توضیحاتی ارائه داد.

بعد از ارزیابی داوران درباره کسب و کارهای این قسمت از برنامه، میلاد وکیلی با کسب اکثریت آرا برنده این قسمت از برنامه شد و به دور بعدی این مسابقه راه پیدا کرد.

مسابقه تلویزیونی «میدون» به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست.