- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تبریزی، غریب‌پور، خلعتبری و کلاری دبیر جشنواره «هنر زنده است» شدند

AAF-all-secretary

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی جشنواره «هنر زنده است»؛ بنابرنظر رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری این جشنواره سراسری دبیران بخش‌های مختلف این رویداد هنری مشخص شدند.

همچنین موسسه فرهنگی هنری «مربع یازده» به مدیرعاملی فراز بابایی برگزارکننده این جشنواره هنری است.

جشنواره «هنر زنده است» با ایجاد بستری مناسب برای رشد و بالندگی هنرمندان جوان وعلاقه‌مند  در شرایط امروز جامعه هنری که پاندومی ویروس کرونا محدودیت‌های فراوانی را ایجاد کرده و از طرفی باوجود گستردگی فضای اینترنت در جامعه جهانی و دسترسی سهل و فراگیر عموم مردم به این رسانه، سعی بر آن دارد تا غبار دلسردی و افسردگی ناشی از این تعطیلی فراگیر را از چهره هنرمندان جوان پاک کند. این جشنواره جامع هنری امکانی را فراهم می‌کند تا هنرمندان علاقه‌مند سراسر ایران در عرصه‌های مختلف هنری چون؛ نمایشگران، خوانندگان، نوازندگان، فیلم‌سازان و …. بتوانند با استفاده از ابزار نوظهور در آن شرکت کرده، به رقابت پرداخته و معرفی شوند.

یادآور می‌شویم؛ هیئت مؤسس این جشنواره متشکل از بهروزغریب‌پور، محمدمهدی عسگرپور و مازیار رضاخانی است.

بنا بر انتخاب هیئت مؤسس، اعضای شورای سیاست‌گذاری این جشنواره را بهروز غریب پور، کمال تبریزی، محمدمهدی عسگر پور، رضا کیانیان، سیف‌الله صمدیان، فردین خلعتبری، کیانوش غریب‌پور، سید جمال هادیان و مازیار رضاخانی تشکیل می‌دهند.

نخستین دوره جشنواره «هنر زنده است» به شکل رقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۳۰ بهمن‌ماه لغایت ۱۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.