- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

روایت دختری که قربانی اسیدپاشی شد اما به زندگی بازگشت

MaksS3E39-1

به گزارش سوره سینما [1]، چهلمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» سه‌شنبه ۸ مهر حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته ششم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده گلاره عباسی مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه گلاره عباسی میزبان الهام سلطانی است. سلطانی در نوجوانی ازدواج کرد و صاحب یک فرزند شد اما به دلیل اختلافاتی که وجود داشت از همسرش جدا و حضانت تنها فرزندشان را بر عهده گرفت و مشغول کار شد. اما همسر سابقش در روز تولدش روی صورتش اسید پاشید و نیم صورت و دید یک چشم زن جوان از بین رفت. این اتفاق تلخ اما باعث نشد سلطانی خانه‌نشین شده و با زندگی قهر کند. او حالا مسیر تازه‌ای در زندگی پیدا کرده و با انگیزه به زنانی که مانند خودش قربانی اسیدپاشی شده‌اند کمک می‌کند. روایت زندگی این زن امیدوار و پرتلاش را امشب در «مکث» ببینید و بشنوید. امید است که این آخرین روایت از پدیده شوم اسیدپاشی باشد.

MaksS3E39-2 [2]

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.