- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اعلام برنامه‌های اختتامیه هفدهمین مهرواره شعر و داستان «جوان سوره»

javan-soureh

به گزارش سوره سینما [1]، کارگاه های آموزشی شعر و داستان مهرواره «جوان سوره» در روز شنبه دهم ، شب شعر یازدهم و مراسم اختتامیه ، دوازدهم آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

هفدهمین مهرواره شعر و داستان «جوان سوره» در حالی به ایستگاه آخر رسید که به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا، امکان برگزاری اختتامیه جشنواره به صورت حضوری وجود ندارد و به همین دلیل، این مراسم و همچنین «کارگاه‌های آموزشی» و«شب شعر» به صورت مجازی برگزار می شود.

بر این اساس، قرار است کارگاه آموزشی و نقد شعر و داستان که با حضور اساتید، شعرا و نویسندگان مطرح کشور ضبط و تدوین شده است ، در روز شنبه دهم آبان ماه از طریق درگاه www.aparat.com/soorehonar/live [2] پخش شود که کارگاه شعر در ساعت ۱۴ و کارگاه داستان در ساعت ۱۶ می باشد.

علاوه بر این، شب شعر مهرواره که هر ساله با شعرخوانی شعرای برگزیده برگزار می شد، امسال به صورت ضبط شده ، در ساعت ۱۵ یکشنبه یازدهم آبان ماه از همین درگاه اینترنتی پخش می شود.

مراسم اختتامیه هفدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره هم  که به معرفی برگزیدگان اختصاص دارد ، در ساعت ۱۵  دوازدهم آبان ماه به صورت زنده از طریق www.aparat.com/soorehonar/live [2] پخش خواهد شد.

در هفدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره، در مجموع ۶۸۶ اثر از ۲۰۱ نویسنده و شاعر جوان کشورمان مورد داوری قرار گرفت که در بخش ترانه ۴۹ ، داستان کوتاه ۱۲۸ ، داستانک ۶۰، شعر کلاسیک ۳۲۲ و شعر نو ۱۲۷ اثر به دبیرخانه مهرواره ارسال شده بود.

آثار رسیده در بخش های «شعر کلاسیک»، «ترانه و شعر نو» و «داستان کوتاه و داستانک» توسط ۹ داور،  مورد داوری قرار گرفت.

javan-soureh-poster [3]