- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

صفر تا صد سربازی روی میز نقد برنامه «به اضافه مستند»

be-ezafe-mostanad

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، پنجمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «سربازی» به کارگردانی امیرحسین نوروزی از شبکه مستند پخش خواهد شد.

مستند «سربازی» ماجرایی از زندگی سربازان در پادگان است و فعالیت آنان در مدت خدمت و به ویژه دوران آموزشی را به تصویر می‌کشد. این فیلم مستند به پادگان‌های آموزشی شهید خضرایی رفته و روند طی شدن سربازی مشمولان در پادگان را به تصویر کشیده است.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز گفت‌وگوی برنامه با حضور سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا برگزار می‌شود. او به سوالاتی درباره افزایش مدت زمان خدمت، شرایط سربازان در دوران کرونا و … پاسخگوی سوالات مردم و مجری برنامه خواهد بود.

این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۴ آذر ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۵ آذر ساعت ۹ صبح و جمعه ۷ آذر ساعت ۱۴ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مهم‌ترین مستندهای داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس در ساختاری جدید و آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته روی آنتن شبکه مستند می‌رود.