- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

جدول نمایش سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران منتشر شد/ اختصاص یک سالن ویژه به اهالی رسانه

filmkootah37

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به صورت حضوری و آنلاین از چهارشنبه ۱ بهمن آغاز می شود.

این رویداد در بخش حضوری میزبان مهمانان، فیلمسازان و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ایران مال است. نمایش فیلم ها در کاخ حضوری جشنواره از ساعت ۱۰ تا ۱۸:۳۰ یکم تا پنجم بهمن در ۹ سالن در جریان خواهد بود. مهمانان جشنواره در ایران مال همچنین باید علاوه بر داشتن کارت حضور، از ۲۴ ساعت قبل تا قبل از شروع هر سانس، به رزرو بلیت و صندلی خود برای تماشای فیلم‌ها و سانس‎‌های مورد نظر خود در سایت ایران تیک به نشانی www.irantic.com [2] اقدام کنند. گفتنی است هر مهمان می‌تواند یک بلیت از هر سانس را تهیه کند.

سالن ۶ پردیس سینمایی ایران مال در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش فیلم‌های حاضر در این رویداد برای اهالی رسانه اختصاص دارد. خبرنگاران، منتقدان و اصحاب رسانه که موفق به دریافت کارت برای حضور در جشنواره شده اند، می‌توانند با حضور در سالن شماره ۶ پردیس سینمایی ایران مال به تماشای آثار جشنواره بنشینند. این گروه از مخاطبان جشنواره همچنین امکان رزرو بلیت و تماشای فیلم‌ها در سایر سالن‌ها را نیز در اختیار دارند.

گفتنی است به جهت محدودیت سانس‌ها انیمیشن‌های حاضر در جشنواره در سالن ۶ نمایش نخواهند داشت و اهالی رسانه می‌توانند فیلم‌های انیمیشن را در سالن‌های دیگر تماشا کنند.

همچنین همه مخاطبان نامبرده و سایر علاقه مندان نیز می توانند آثار جشنواره در سامانه های برخط هاشور (www.hashure.com [3]ودیو (www.vodio.ir [4]) و تیوال (www.tiwall.com [5]) تماشا کنند. فیلم‌های حاضر در جشنواره سی و هفتم طبق جدول نمایش در این سامانه ها قابل تماشا خواهند بود.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سیدصادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد. اخبار و اطلاعات جشنواره در سایت www.iycs.ir [6]  قابل دسترس است.

جدول نمایش آثار سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران [7]