- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بزرگترین و مدرن‌ترین پردیس سینمایی خوزستان در سینما بهمن اهواز احداث می‌شود

taft-ashian

به گزارش سوره سینما [1]، میلاد تفت‌آشیان مدیر امور سینمایی «بهمن سبز» حوزه هنری در استان خوزستان اظهار کرد: موسسه فرهنگی تبلیغاتی «بهمن سبز» خوزستان اکنون با تمام قدرت در حال تجهیز و به‌روزرسانی سالن‌های تحت اختیار خود است.

تفت‌آشیان افزود: در این راستا در سینما اکسین اهواز چهار سالن جدید با امکانات بسیار مناسب ایجاد شد که این سینما را به پردیس سینمایی با پنج سالن سینمایی تبدیل کرد؛ همچنین سالن سینما آزادی آبادان با احداث ۲ سالن دیگر به پردیس سینمایی دارای سه سالن مجهز تبدیل شده است.

وی به ساخت و بازسازی سینما کیهان آبادان اشاره کرد و ادامه داد: اکنون این سینما در حال ساخت و بازسازی است که به پردیس سینمایی دارای سه سالن بسیار مجهز و مدرن تبدیل می‌شود.

تفت‌آشیان از احداث و بازسازی بزرگترین و مدرن‌ترین پردیس سینمایی خوزستان در سینما بهمن اهواز پس از بازسازی سینما کیهان آبادان خبر داد و‌ تاکید کرد: در نظر داریم پس از اتمام عملیات بازسازی سینما کیهان آبادان، عملیات مرمت و بازسازی سینما بهمن اهواز را آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه قطعا سینما بهمن اهواز با ۶ سالن مجهز پس از بازسازی به بزرگترین و مدرن ترین پردیس سینمایی در استان خوزستان تبدیل خواهد شد تصریح کرد: تمام تلاش و هدف ما این است که این سالن را که جزوی از حافظه تاریخی مردم این سرزمین به شمار می رود با بهترین سیستم و تجهیزات بازسازی و در اختیار عموم مردم خوزستان قرار دهیم.

مدیر امور سینمایی «بهمن سبز» خوزستان با اشاره به اینکه با این اقدامات قطعا اتفاقات بسیار خوبی در این زمینه برای سینماهای استان خوزستان رقم خواهد خورد ابراز کرد: تمام تلاش موسسه فرهنگی هنری بهمن سبز خوزستان بر این است که با حفظ نوستالژی مردم بتوانیم کیفیت مناسبی را در سالن‌ها داشته باشیم.

وی یاد آور شد: ما طراحی خاصی برای سالن‌های سینماهای زیرمجموعه این موسسه در نظر گرفتیم و در کنار آن امکانات دیگری اعم از کافه، رستوران و فضاهای جانبی دیده شده است.

منبع: خبرگزاری شبستان [2]