- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تفاهم‌نامه احداث پردیس ۶ سالنه «مراغه» امضا ‌شد

neshast-maraghe

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی بهمن سبز، طی نشستی که با حضور حمیدرضا جعفریان معاون امور سینمایی حوزه هنری، عبدالحمید قره داغی معاون اداری-مالی حوزه هنری، سیدمحمدحسین بلاغی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی، سیدعلی موسوی فرماندار مراغه، شهرام مروتی شهردار مراغه و سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز برگزار شد، احداث پردیس «مراغه» با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی و شهرداری این شهر و با اجرای موسسه «بهمن سبز» به امضای طرفین رسید.

مراغه با ۲۰۰ هزار جمعیت، بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر استان آذربایجان شرقی پس از تبریز است که علیرغم برخورداری از فرهنگ و سابقه سینمایی بسیار، تاکنون از داشتن پردیس سینمایی محروم بوده است.

این شهر در آینده‌ای نزدیک صاحب پردیسی مجهز با ۶ سالن سینما در مساحتی با حداقل ۶ هزار متر مربع به عنوان بزرگترین پردیس شمال‌غرب کشور همراه با امکانات جانبی فرهنگی و خدماتی خواهد شد.

موسسه «بهمن سبز» در طرح بزرگ توسعه سینماهای حوزه هنری و در راستای احیای سینما و توزیع عادلانه سرانه فرهنگی در کشور، طی ماه‌های گذشته در مذاکره با مسئولان شهری و استانی زمینه احداث این پردیس را فراهم کرده و به زودی احداث آن را آغاز خواهد کرد.