- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

داوران فیلم‌های نوجوان و موبایلی جشنواره فیلم کوتاه رضوی معرفی شدند

davaran-nojavan-mobile-razavi

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، مسعود امامی، وحید گلستان و سیاوش چراغی‌پور مسئولیت داوری آثار دو بخش فیلم‌های نوجوانان و فیلم‌های موبایلی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی را برعهده گرفتند.

مسعود امامی

مسعود امامی فارغ التحصیل رشته سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی باغ فردوس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست و مدرس انجمن سینمای جوانان گرگان از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۹۶ بوده است. وی از سال ۶۴ تاکنون به عنوان مدیرفیلمبرداری و مستندساز فعالیت و داوری ده ها جشنواره فیلم و عکس استانی، منطقه ای و ملی را برعهده داشته است.

وحید گلستان

وحید گلستان متولد ۱۳۵۸ و کارشناس ارشد سینما در دانشگاه هنر و دانشجوی دکتری فیلم آموزشی در دانشگاه علامه طباطبایی است. وی نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» و حدود ۱۰۰ فیلم کوتاه، تعدادی برنامه تلویزیونی و تله فیلم را برعهده داشته و در بیش از ۲۰۰ فیلم آموزشی به عنوان طراح آموزشی، نویسنده و کارگردان حضور داشته است.

سیاوش چراغی‌پور

سیاوش چراغی‌پور  متولد ۱۳۴۲ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی دارای مدرک درجه دو هنری معادل فوق لیسانس است و تاکنون در ۵۰ نمایش صحنه ای، ۳۰ فیلم سینمایی، ۲۸ سریال تلویزیونی، ۱۲ فیلم تلویزیونی و۲۰ فیلم کوتاه ایفای نقش کرده است.

این رویداد سینمایی به دبیری سعید نجاتی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا(ع) به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ۴ تا ۷ اسفند خواهد شد.