- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» در موزه سینما رونمایی شد

108-min-roonamayi

به گزارش سوره سینما [1]، آیین رونمایی بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» جمعه اول اسفندماه با حضور جمعی از هنرمندان، عوامل فیلم ها، اهالی رسانه و تماشاگران در سالن سینماتوگراف موزه سینمای ایران برگزار شد.

این مراسم ساعت ۱۶، با امضای کارگردانان فیلم‌های کوتاه آغاز شد.

پیش از نمایش فیلم، نگار امیری مدیر روابط عمومی بسته فیلم کوتاه  «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» ضمن تشکر از تمامی هنرمندان و عکاسان و میهمانانی که به تماشای این بسته فیلم کوتاه و مراسم آیین دیدار آمده بودند گفت: حضور مهمانان و عزیزانی که در شرایط کنونی کرونا قدم بر چشم ما گذاشته‌اند باعث افتخار است و امیدواریم در شرایط امن سینما که با فاصله‌گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهیا شده و شاهد آن هستید، از تماشای فیلم‌ها لذت ببرید.

او در پایان خاطرنشان کرد: از همه عزیزان حاضر بابت حضورشان سپاسگزاریم. هریک از شما رسانه‌ای هستید برای بهتر دیده شدن این آثار. فرصت را مغتنم می شماریم تا از موسسه هنروتجربه که امکان اکران فیلم‌های کوتاه را فراهم کرده است، نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشیم.

در ادامه بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» که شامل ۶ فیلم کوتاه «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش، «حفره» ساخته زهرا ترکمنلو، «بعدی» ساخته سعید صادقی سرارودی، «نیستن» ساخته علی میانجی، «راحانا» ساخته کاظم دانشی و «من او نیستم» ساخته پویا مامقانی است و پیش از این در جشنواره‌های متعددی شرکت کرده و موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند، رونمایی شد.

در پایان مصاحبه تصویری کوتاهی با کارگردان‌های حاضر انجام شد و هر کدام از فعالیت‌های آینده خود در عرصه فیلم کوتاه و برنامه‌ریزی برای ساخت آثار جدیدشان سخن گفتند.