- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

استقبال از بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» در سینماهای هنروتجربه

108-daghighe

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی، بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» باتوجه به اعلام سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) پس از بازگشایی سینماها و با گذشت یک هفته از اکران خود در سینماهای هنروتجربه، با اقبال مخاطب روبرو شده است.

این بسته باتوجه به بازگشایی کم‌تر از یک ماه سینماها از ۲۳ بهمن‌ماه در سینماهای هنروتجربه روی پرده نقره‌ای رفته و توانسته است در این روزهای کرونایی، در هفته اول اکران خود با استقبال مخاطبان در روزهای کرونایی روبرو بوده است.

این آمار نشان دهنده آن است که مخاطبان فیلم کوتاه، با عشق و علاقه به این سینما، حتی در روزهای کرونایی دیدن ۶ فیلم کوتاه در ژانرهای مختلف را از دست نداده‌اند.

«۱۰۸ دقیقه از یک قرن»، ۶ فیلم کوتاه در ژانرهای مختلف که شامل «انبار» اثر حسین‌ ترک‌جوش، «حفره» اثر زهرا ترکمنلو، «بعدی» اثر سعید صادقی سرارودی، «نیستن» اثر علی میانجی، «راحانا» اثر کاظم دانشی و «من او نیستم» اثر پویا مامقانی می‌شود که پیش از این در جشنواره‌های جهانی مختلف به نمایش در آمده و موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند.

این بسته در روزهای آتی در سینماهای هنروتجربه روی پرده بوده و علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند به سایت سینماتیکت با آدرس cinematicket.org [2] مراجعه کنند.

همچنین آیین رونمایی از آن یک اسفندماه در موزه سینما برگزار شد.