- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

جزییات اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی اعلام شد/ اجرای مژده لواسانی

lavasani-razavi

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «رضوی»، آیین اختتامیه این رویداد به دبیری سعید نجاتی پنجشنبه شب هفتم اسفندماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار و به صورت آنلاین از سامانه‌های برخط «ودیو»، «تیوال» و «هاشور» و شبکه استانی گلستان پخش می‌شود.

اجرای این مراسم را که به منظور حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان و رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور جمع محدودی از نامزدها و برگزیدگان جشنواره برگزار می شود، مژده لواسانی برعهده دارد.

در این مراسم که از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود، علاوه‌بر برگزاری بزرگداشت مهدی فخیم‌زاده و محمدعلی نجفی به‌عنوان ۲ چهره پیشکسوت سینمای ایران، برگزیدگان جشنواره چهاردهم در بخش‌های «مستند»، «داستانی»، «فیلمنامه»، «پویانمایی» و «موبایلی»، و «نوجوان» معرفی و تجلیل می‌شوند.

پخش کلیپ و گزارش ویدئویی از فرآیند برگزاری جشنواره چهاردهم تحت ملاحظات و رعایت‌های کرونایی از دیگر بخش‌های آیین اختتامیه خواهد بود.

بخش‌های دیگری از این مراسم به اجرای موسیقی توسط هنرمندان استان گلستان و نیز سخنرانی و ارائه گزارش درباره فعالیت‌های فرهنگی استان از سوی مسئولان ذی‌ربط در استان اختصاص خواهد یافت.