- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بلژیک و کره جنوبی میزبان «جنایت بی‌دقت» می‌شوند

jenayate-bi-deghat

به گزارش سوره سینما [1]، جشنواره فیلم «موو» یکی از جشنواره‌های قدیمی اروپاست که از سال ۱۹۸۴ تا به امروز هر ساله در شهر بروژ بلژیک برپا می‌شود. «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر، در تازه ترین دوره این فستیوال که از ۳۱ فروردین امسال به مدت دو هفته برگزار خواهد شد، شرکت دارد.

همچنین بیست و دومین دوره جشنواره «جیون جو» در کره جنوبی از ۹ اردیبهشت در این شهر برپا می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در این جشنواره فیلم «جنایت بی‌دقت» در بخش سینمای جهان در کنار یازده فیلم از کشورهای فرانسه، برزیل، ایتالیا، ژاپن و آمریکا به نمایش درمی‌آید.

«جنایت بی‌دقت» اولین حضور بین‌المللی‌اش را با جشنواره ونیز و در هفتاد و هفتمین دوره آن آغاز کرد و پس از آن در جشنواره‌های متعددی در گوشه و کنار دنیا به نمایش درآمد. این حضورهای بین‌المللی در سال جدید هم ادامه خواهد داشت.

تا کنون قرارداد پخش فیلم در کشورهای آمریکا، فرانسه، ایتالیا، سویس و آلمان برای اکران در سینماها و پخش وی او دی منعقد شده است.

این فیلم محصول موسسه فرهنگی هنری «کارنامه» است و پخش بین المللی آن را کمپانی فرانسوی دریم لب به مدیریت نسرین میرشب برعهده دارد.