- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«دیدن این فیلم جرم است» به شبکه خانگی رسید/ فروش ۳.۵ میلیاردی در گیشه سینما و آنلاین

jorm-movie-khanegi

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه از چهارشنبه ۲۵ فروردین‌ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

این فیلم پس از ۲ ماه اکران محدود در سینماها در شرایط کرونا و سپس یک ماه نمایش آنلاین در پلتفرم‌های اینترنتی توانست مجموعاً به فروش ۳.۵ میلیارد تومانی دست یابد و ضمن جذب ۹۰ هزار مخاطب در سینما و ۷۰ هزار مخاطب در نمایش آنلاین، به یکی از فیلم‌های پرفروش در دوران کرونا تبدیل شود.

عرضه این فیلم در شبکه نمایش خانگی بر عهده موسسه هنرهای تصویری سوره است و از چهارشنبه ۲۵ فروردین‌ماه در پلتفرم‌های اینترنتی فیلیمو، نماوا، فیلم‌گردی و تماشاخونه آغاز شده است.

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» با هنرنمایی امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه، محمود پاک نیت و مهدی زمین‌پرداز و… محصول حوزه هنری و دومین فیلم تولید شده در باشگاه فیلم سوره و سیاسی ترین فیلم دهه نود است که پس از اکران در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر با واکنش‌های گسترده و متفاوتی روبرو شده و بیش از یک سال نیز به طور غیرقانونی به محاق توقیف رفت.