- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

انتشار تصاویر جدید از سریال داوود میرباقری

salman-farsi-1

به گزارش سوره سینما [1]، روابط عمومی سیمافیلم با انتشار چند تصویر تازه از سریال «سلمان فارسی»، از تولید بخش‌های مرتبط با خرابه‌های شام خبر داد. این سریال که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد، در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند.

تصویربرداری این سریال، اواخر آذر ۱۳۹۸ در کویر شهداد کرمان آغاز شد و این روزها در حوالی شهر شاهرود دنبال می‌شود و پخش سریال از سال ۱۴۰۵ آغاز می‌شود.

salman-farsi-2 [2]

از ابتدای سال جاری، گروه سازنده سریال «سلمان فارسی» به منظور لوکیشن‌یابی به چند کشور از جمله لبنان، سوریه، ترکیه و ارمنستان سفر کردند.

همزمان، به موازات فیلمبرداری در شهرک سینمایی نور و ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی، ساخت دکورهایی در منطقه آبسرد دماوند نیز آغاز شده است. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری، تصویربرداری بیزانس به اتمام می‌رسد و تصویربرداری فصل ایران دوران ساسانی آغاز خواهد شد.

salman-farsi-3 [3]

تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه، علیرضا مهران و همچنین چند بازیگر خارجی جلوی دوربین رفته‌اند.

سریال «سلمان فارسی» به سفارش مرکز سیمافیلم و توسط موسسه زلال فیلم ساخته می‌شود.

salman-farsi-4 [4]