- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مستند «ضریب هوشیاری ۳» آماده پخش شد

Gcs3

به گزارش سوره سینما [1]، فیلم مستند «ضریب هوشیاری ۳» رونمایی از یک اتفاق مهم در دنیای پزشکی است و به روش منحصر به فردی برای نجات جان بیمارانِ در شرف مرگ مغزی پرداخته است.

مستند «ضریب هوشیاری ۳» (Gcs3) در ۵۰ دقیقه آماده نمایش شده و شامل تصاویر مستند از بیمارانی است که با این روش درمان شدند. نمایش وضعیت آنان پیش ‌و پس از عمل و حتی سال‌ها بعد از جراحی، بخش‌هایی از مستندات پزشکان ایرانی برای اثبات ادعای مؤثر بودن این روش درمانی است. همچنین مروری بر مقالات پزشکی مرتبط با این موضوع انجام شده و مستندات علمی‌پژوهشی نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفته است.

تحقیق، نگارش و کارگردانی این مستند را ابراهیم شفیعی بر عهده داشته و از دیگر عوامل آن می‌توان به بازیگران: ابراهیم لطیفی، سهیل محبی، سها پور حاتمی، فهیمه گردان، علی خونساری، بیتا علی‌محمدی، مدیر فیلم‌برداری: سجاد سبحانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: جواد کاهه، مدیر صدابرداری: جلال سعادت یار، تدوین: مهدی توسلی، طراح گریم: زهرا عباسی، طراح صحنه و لباس: ابراهیم لطیفی، صداگذار: جلال سعادت یار، موسیقی: اکبر بلالی، عکاس: امیر ایزدی، مدیر تولید: امین رضئی، مدیر تدارکات: علیرضا نظری، روابط‌عمومی: مطهره کشاورز محمدیان و مشاور پروژه: وحید جلیلوند اشاره کرد.