- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آغار به کار دوره‌های آموزشی سومین رویداد «رویازی»

Royazi3

به گزارش سوره سینما [1]، بخش آموزشی سومین رویداد «رویازی» همراه با دوره‌ آموزش مقدماتی از ششم مهرماه آغاز به کار کرد.

کلاس‌های این دوره که چکیده کارگاه‌های آموزشی دو دوره گذشته است، از ششم تا پانزدهم مهرماه روی سامانه اینترنتی «رویازی» بارگذاری و در اختیار کاربران قرار دارد. همچنین دوره آموزشی پیشرفته ویژه سومین رویداد «رویازی» از ۱۶ مهرماه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

این آموزش‌ها به‌صورت اختصاصی تنها در اختیار کاربرانی است که ثبت‌نام طرح خود را در سامانه «رویازی» نهایی کرده‌اند یا هزینه شرکت در کلاس‌های دوره آموزشی پیشرفته ویژه سومین رویداد «رویازی» را پرداخت نمایند.

همچنین دبیرخانه «رویازی» دسترسی و استفاده از این دوره را برای تمامی افراد و مجموعه‌هایی که در سایت «رویازی» حساب کاربری ایجاد کرده‌اند، فراهم نموده است.

این دوره، با همراهی چهره‌هایی چون فاطمه حسینی شکیب، بهروز افخمی، اشکان رهگذر، محمد همدانی، احسان کاوه، هادی اسماعیلی و دیگر فعالان حوزه انیمیشن کشور از شانزدهم مهرماه به‌صورت آفلاین برگزار می‌شود.

سومین دوره رویداد پیچ انیمیشن «رویازی» آبان ۱۴۰۰ باهدف شفاف‌سازی اقتصاد انیمیشن، کمک به تأمین و تولید محتوا، شبکه‌سازی متخصصان و مربیان، ایجاد چرخه تولید صنعتی در انیمیشن و تبیین ظرفیت‌های اقتصادی انیمیشن توسط مرکز انیمیشن حوزه هنری در تهران برگزار خواهد شد.