- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ستایش کریستوفر نولان از کارگردان و بازیگر فیلم «بتمن»

The-Batman

به گزارش سوره سینما [1]، فیلم سینمایی «بتمن» (The Batman) که در ابتدا قرار بود به کارگردانی بن افلک ستاره ساخته شود، با انصراف او به مت ریوز سپرده شد. این در حالی است که ریوز سر خط داستان را کاملاً تغییر داده و به سراغ سال دوم مبارزه بتمن علیه فساد رفت.

«بتمن» تصویری کاملاً متفاوت از شوالیه تاریکی بوده و به پرده‌برداری از فساد شهر گاتهام می‌پردازد در این فیلم ما شاهد یک تریلر روان‌شناختی که بیشتر روی وجههٔ کارآگاهی بتمن متمرکز است، خواهیم بود.

در واقع وجود این نگرش جدید منجر به محبوبیت «بتمن» در میان هواداران حتی قبل از اکران فیلم است.

علاوه بر پتینسون، پل دینو نیز در نقش «ریدلر» به‌عنوان ضدقهرمان اصلی که به‌تازگی قاتلی سریالی شده، کالین فارل در نقش «پنگوئن» که سریال اختصاصی‌اش درصدد پخش از (HBO Max) است و زوئی کراویتز در نقش «سلینا کایل» (Catwoman) جلوی دوربین خواهند رفت. درحالی‌که متحدان بتمن را جفری رایت در نقش «کمیسر جیم گوردِن» و اندی سرکیس در نقش «آلفرد پنیورث» بازی خواهند کرد.

در طول سالیان اخیر، بتمن بهترین و بدترین فیلم قهرمان بزرگ را به هواداران عرضه کرده است در این میان سه‌گانه «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) کریستوفر نولان بهترین نمونه آن بوده است. اما «بتمن و رابین» و «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» از بدترین نمونه‌ها محسوب می‌شوند. همچنین فیلم ریوز احتمال شایسته‌تر بودن بالایی دارد چرا که از شفاعت کریستوفر نولان نمی‌توان غافل شد.

گفتنی است بازیگران فیلم «بتمن» امید بسیاری به موفقیت فیلم داشته و اندی سرکیس فیلم را شاهکاری بزرگ قلمداد کرده و به تجربه عالی سابق با مت ریوز در فیلم «سیاره میمون‌ها» اشاره داشته است.