- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پیوستن کیسی افلک و لارنس فیشبرن به فیلم «تیرکمان»

Affleck-Fishburne

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از نشریه ورایتی، فیلم هیجانی روانشناختی «تیرکمان» (Slingshot) توسط مایکل هافستروم ساخته می شود. داستان این فیلم درباره فضانوردی است که با دنیای حقیقی بیگانه شده و در همین حال در ماموریتی در یکی از ماه‌های سیاره زحل است.

کیسی افلک اخیراً در فیلم «هر نفسی که می‌کشی» (Every Breath you take) حضور داشت و برای بازی در فیلم «منچستر کنار دریا» (Manchester by the sea) جایزه اسکار را به خانه برد. لارنس فیشبرن به‌تازگی در فیلم‌های «چراغ‌های استادیوم» (Stadium Lights) و «جاده یخی» Ice Rood) (The حضور داشته است. امیلی بیچم که پیش‌تر به‌خاطر حضور در سریال «ورود به بَدلندز» (Into the Badlands) سر زبان‌ها افتاده بود، امسال در فیلم کمپانی دیزنی «کروئلا» (Cruella) حضور داشت. دیوید موریسی و تامر کاپون از دیگر بازیگران شاخص این فیلم هستند.

در کارنامه فیلمسازی مایکل هافستروم فیلم‌های «نقشه فرار» (Scape Plan) و «بیرون از  فنس» (Outside the wire) به چشم می‌خورد. هافستروم در مصاحبه‌ای از ذوق‌زدگی خود برای همکاری با این تیم بازیگری گفت: من مشتاقانه منتظر چالش‌هایی هستم که فیلم‌برداری در محیط یک سفینه ایجاد می‌کند. فیلمنامه کاراکترهای عمیقی خلق کرده و هرچه جلوتر می‌رویم رازهای بیشتری افشا خواهد شد.