- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«جک ریچر» سریال جدید آمازون

Reacher

به گزارش سوره سینما [1]، سریال «ریچر» (Reacher) اقتباس شده از سری رمان‌های «جک ریچیر» به قلم لی چایلد است. باتوجه‌به تیزر پخش شده، بینندگان انتظار سریالی اکشن و مفرح را داشته باشند. پس از سالیان انتظار دوباره قهرمان اکشنی داریم که لااقل هیکل ورزیده‌ای دارد و قهرمان‌های اکشن دهه هشتاد را در ذهن مخاطبین تداعی می‌کند.

نیک سنتورا نامزد جایزه امی، فصل اول سریال را خواهد نوشت. در سابقه او سریال‌های «فرار از زندان» (Prison Break) و «عقرب» (Scorpion) به چشم می‌خورد. او یکی از مدیران تولید پروژه نیز خواهد بود.

آلن ریچسون در نقش جک ریچر حضور دارد؛ او در سریال «اسمالویل» (Smallville) نقش آکوامن را بازی می‌کرد.

این سریال در راستای نگرش جدید آمازون به فضای سریال‌سازی ساخته شده است. «پسرها» (The Boys) و «شکست‌ناپذیر» (Invincible) هر دو سریال درباره ابر قهرمانان است ولی با فضایی خشن و استعاره از شرایط روز جامعه.

آلن ریچسون در مصاحبه‌ای با نشریه کولایدر گفت: ما در هر فصل به یکی از کتاب‌ها خواهیم پرداخت، لذا فصل اول بر اساس کتاب اول خواهد بود. به نظرم پیشروی آرام قصه در کتاب برای مدیوم سریال‌سازی بهتر از فیلم خواهد بود. وقتی که جک پرونده‌های جنایی را با دقت فراوان بررسی می‌کند، شما به فرصت نیاز دارید تا جزئیات بر ملا شده را هضم کنید.

سریال «ریچر» در تاریخ ۴ فوریه سال ۲۰۲۲ از رسانه آمازون پرایم پخش خواهد شد.

شایان ذکر است تام کروز در نسخه سینمایی فیلم «جک ریچر» (Jack Reacher) در سال ۲۰۱۲ بازی کرده بود و چهار سال بعد در قسمت دوم فیلم نیز بازی کرد.