- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

راک از پوستر جدید «بلک ادم» رونمایی کرد

Black-Adam

به گزارش سوره سینما [1]، دواین جانسون (راک) در متن توئیتش نوشت: «شما درست می‌گویید، ابر قهرمانان آدم‌های بد را نمی‌کشند، ولی من آنان را خواهم کشت. سلسله‌مراتب قدرت در دنیای دی سی در حال تغییر است. من خوشحالم تا از پوستر فیلمم بر روی مجله توتال فیلم، رونمایی کنم.»

راک از سال ۲۰۱۴ قرار بود که در فیلم «بلک ادم» (Black Adam) را بازی کند. برنامه‌ریزی‌شده بود تا در نقش کاراکتر «شزم» ظاهر شود که پروژه به‌کرات به تعویق می‌افتاد. در نهایت قرار از این شد که او در فیلمی اختصاصی نقش بلک ادم را بازی کند.

داستان فیلم از آن قرار است که بلک ادم پس از پنج هزار سال از بند رها می‌شود. اگرچه جزئیات بیشتری از قصه منتشر نشده ولی «انجمن دادخواهی آمریکا» نقش پررنگی در فیلم خواهد داشت؛ کاراکترهای دیگری که در فیلم حضور دارند شامل: «اتم اسمشر» با بازی نواح سنتینیو، «هاکمن» با بازی الدیس هاج، «آدریانا توماز/آیسیس» با بازی سارا شاهی، «طوفان» با بازی کوئینتسا سویندل و «کنت نلسون/دکتر فیت» با بازی پیرس برازنان.

اگرچه فیلم برای پخش برای افراد بالای ۱۳ در نظر گرفته شده ولی تهیه‌کنندگان فیلم قول آمار کشته‌شدگان بالا را در فیلم داده‌اند.

«بلک ادم» در ابتدا در کامیک بوک‌های مارول در سال ۱۹۴۵ ظاهر شده بود. او دشمن خونی «شزم» بود؛ پیش‌تر «شزم» به «کاپیتان مارول» معروف بود. بلک ادم به‌مرورزمان در کامیک‌های دی سی پررنگ شد و صفاتی ضدقهرمان به خود گرفت. بلک ادم قدرت خود را خدایان باستان مصری به میراث برده است.

راک «بلک ادم» را رقیبی سرسخت برای «سوپرمن» خوانده است.

فیلم «بلک ادم» بیست و نهم جولای سال آینده اکران خواهد شد. راک «لیگ حیوانات خانگی قهرمان» (League of Super-Pets) فیلم دیگر کمپانی دی سی را برای پخش در بیستم مِی سال آتی پیش‌رو دارد.