- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سریالی درباره «گودزیلا» در راه اپل تی وی

Godzilla-site

به گزارش سوره سینما [1]، اخبار و شایعات زیادی پیرامون «مانسترورس» (MonsterVerse) * پخش شده بود. سرویس اپل تی وی بالاخره با انتشار خبری در وبسایت ددلاین، ساخت «گودزیلا» را تایید کرد. پیشتر شایعات حاکی از ساختن این مجموعه توسط شبکه اچ بی او مکس بود که در میان تعجب همگان، سرویس اپل به عنوان سازنده معرفی شد. این اثر در دنیای «مانسترورس» اتفاق خواهد افتاد.

این بیانیه بدین شرح است: مبارزات میان گودزیلا و مابقی تایتان ها شهر سن فرانسیسکو را با خاک یکسان کرد. لذا وجود این موجودات را دیگر نمی‌توان منکر شد. این سریال درباره یک خانواده است که درصدد پرده‌برداری از سازمان مخوف «مانارک» است.

لجندری تلویژن به همکاری توهو کمپانیخالق کاراکتر گودزیلا، از دیگر تهیه کنندگان پروژه هستند. کریس بلک و مت فرکشن مدیران پروژه خواهند بود.

این مجموعه قدم بزرگی برای اپل خواهد بود. لجندری به دنبال خانه ای برای ادامه دادن «مانستورس» می‌گشت که اپل این بستر را برای آنان فراهم ساخت.

اما این تنها اثر زاده شده در «مانسترورس» نیست، نتفلیکس انیمیشنی را درباره جزیره کینگ کنگ خواهد ساخت. قسمت پنجم این سری از فیلم ها درباره پسر کینگ کنگ ساخته خواهد شد. آدم وینگارد کارگردان این فیلم نیز است.

* «مانسترورس» به دنیای گودزیلا، کینگ کنگ و مابقی هیولاهای زیرمجموعه تلقی می‌شود. به‌مانند «دنیای مارول» و «دنیای تیلور شریدان»، چند سری فیلم و سریال در رابطه با این موجودات ساخته شده و خواهد شد.