- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پوشش ویژه جشنواره فجر توسط آپارات و فیلیمو

Aparat-Filimo-Fajr

به گزارش سوره سینما [1]، چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره یعنی برج میلاد و سینماهای سراسر کشور در حال برگزاری است.

رسانه‌های مختلف به شیوه‌های گوناگون در حال پوشش این  رویداد ملی سینمایی کشور هستند. آپارات و فیلیمو با پخش زنده و برنامه‌‎های تولیدی این کمک را به مخاطب می‌کنند که در جریان اتفاقات جشنواره فیلم فجر قرار بگیرند.

آپارات؛ نشست‌های خبری و فرهنگی جشنواره فیلم فجر را به صورت زنده برای مخاطبان پخش می‌کند و آنهایی که دوست دارند بدانند در نشست‌های خبری فیلم‌ها در برج میلاد چه می‌گذرد، می‌توانند به آپارات مراجعه کنند و این نشست‌ها را به صورت زنده تماشا کنند.

در ضمن این پلتفرم بخش ویژه‌ای را در صفحه نخست خود به جشنواره فیلم فجر اختصاص داده است.

«کافه آپارت»؛ برنامه گفت‌وگو محور آپارات در مورد جشنواره فجر است. در این برنامه فریدون جیران کارگردان مشهور سینما با عوامل فیلم‌ها گفت‌وگو می‌کند و فیلم‌های پخش شده در جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرد. «کافه آپارت» یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های گفت‌وگو محور سینمایی کشور است.

فیلیمو هم به صورت اختصاصی به جشنواره فیلم فجر پرداخته  و با دو برنامه «مولن روژ» و «سی‌شات» این رویداد فرهنگی را پوشش داده است.

«مولن روژ» با اجرای خسرو نقیبی، منتقد مشهور سینما به گفت‌وگو با بازیگران و عوامل فیلم‌‎هایی است که در جشنواره حضور دارند. در این برنامه به بررسی زندگی و کارنامه بازیگران نیز پرداخته می‌شود.  تاکنون جواد عزتی، هادی حجازی‌‌فر، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، پردیس پور عابدینی و پژمان جمشیدی مهمان‌های این برنامه بوده‌اند.

«سی‌شات» که یک برنامه میدانی است و عوامل آن در برج میلاد حضور دارند، دیگر برنامه تولیدی فیلیمو برای جشنواره فیلم فجر است. عوامل این برنامه  با گزارش‌های خود از کاخ و گفت‌وگو با بازیگران و پوشش حواشی جشنواره، مخاطبان فیلیمو را در جریان اتفاقات این رویداد فرهنگی می‌گذارند.

شایان ذکر است که مخاطبان می‌توانند «کافه آپارت»، «مولن روژ» و «سی‌شات» را در هر دو پلتفرم آپارات و فیلیمو مشاهده کنند.