- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

محمد حمیدی‌مقدم دبیر شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» شد

Hamidi-Moghadam

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، متن حکم رئیس سازمان سینمایی به این شرح است:

«جناب آقای محمد حمیدی مقدم

نظر به شناخت، تعهد و تجربه ارزشمند شما در برگزاری دوره‌های گذشته، به سمت دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» منصوب می‌شوید.

خوشبختانه، این جشنواره به مدد تلاش ارزشمند مدیران گذشته و حضور پر شوق خانواده فرهیخته سنمای مستند به عنوان یکی از جشنواره‌های مطرح و مرجع منطقه شناخته می‌شود.

امید است با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و میراث گرانقدر سینمای مستند ایران و توجه به ضرورت‌های تازه در این حوزه در این مسئولیت خطیر موفق باشید.

سینمای مستند، بخش پرافتخار سینمای ایران است که همواره با اندیشه‌ورزی، دغدغه‌های فرهنگی و نوآوری پیوند داشته است. ایجاد تغییر و تحول محسوس در این سینما با اهتمام و تاکید بر شعار «اخلاق، آگاهی، امید» از اهداف و اولویت‌های سازمان سینمایی در این دوره است.

انتظار می‌رود جشنواره «سینماحقیقت» همسو با گام دوم انقلاب اسلامی و با هدف ایجاد بسترهای مناسب برای تقویت حضور جریان ساز سینمای مستند در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و ارائه آثار متنوع و ارزشمند این عرصه تلاش موثری را برای نمایش تاریخ و فرهنگ جامعه ایرانی-اسلامی، پاسداشت هویت ملی-دینی و ترسیم وضعیت امروز و چشم انداز آینده ایران و جهان با نگاه عدالت محور به نمایش بگذارد.

امید که شانزدهمین دوره جشنواره تبلور انگیزه، شور، هنر، تعهد و تلاش مستندسازانی باشد که تصویر روشن ایران اسلامی را برای آیندگان به یادگار می‌گذارند و یقیناً در این مسیر خانواده ارجمند سینمای مستند همراه شما خواهند بود.

شایان ذکر است شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» آذر ماه سالجاری در تهران برگزار می‌شود.