- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«۱۹۲۳» پیش‌درآمد پر بیننده‌ترین سریال آمریکا

Harrison-Ford

به گزارش سوره سینما [1]، یکی از آثاری که به‌دلیل محبوبیت «یلواستون» (Yellowstone) ساخته شده است، روز هجدهم دسامبر از سرویس پارامونت پخش خواهد شد. «۱۹۲۳» پیش‌درآمد مجموعه «یلواستون»، داستان جیکوب داتن با بازی هریسون فورد و هلن میرن در نقش کرا داتن، به دوران رکود اقتصادی دهه بیست، خشک‌سالی و ممنوعیت فروش الکل خواهد پرداخت؛ تیموثی دالتون نقش یک ضد قهرمان متمول و بی رحم را در این سریال بر عهده دارد.

این مجموعه به صورت دو فصل هشت قسمتی پخش خواهد شد و صحبت از ادامه دادن داستان در دهه‌های چهل و شصت نیز به گوش می‌رسد. استودیو MTV و ۱۰۱ به مانند دیگر آثار دنیای تیلور شریدان، این سریال را ساخته اند.

فصل پنجم «یلواستون» پر طرفدارترین سریال وند سال اخیر در آمریکا، روز سیزدهم نوامبر شروع خواهد شد. کوین کاستنر در نقش اصلی این مجموعه، در این فصل فرماندار ایالت مونتانا بوده و قرار است به شعاری که در کمپین انتخاباتی خود در پایان فصل چهارم داد عمل کند. او وعده کرده بود که مقابل تفکرات چپ‌گرایی و زیاده‌ خواهی‌های ابر کمپانی‌های وال استریت، ایستادگی خواهد کرد و سبک زندگی بومی را در مونتانا حفظ خواهد کرد.

تاریخ پخش چند اثر دیگر در «دنیای تیلور شریدان» نیز مشخص شدند؛ فصل دوم «شهردار کینگز‌تاون» (Mayor of Kingstown) با بازی جرمی رنر از پانزدهم ژانویه آغاز می‌شود. «پادشاه تولسا» (Tulsa King) با بازی سیلوستر استالونه نیز روز سیزدهم نوامبر پخش خواهد شد. استالونه نقش یک رئیس سابق مافیا که به تازگی از ندامتگاه آزاد شده، را بازی می‌کند.

چند سریال دیگر با عناوین «بس ریوز» (Bass Reeves) ، «۶۶۶۶»،  «شیرزن» (Lioness) و Land Man نیز از دیگر آثار شریدان هستند که هنوز تاریخ مشخصی برای پخش ندارند.