- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«دسته دختران» سوژه جدیدترین جلسه کارگاه‌های «از امروز» شد

Dasteye-Dokhtaran

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، سومین دوره سلسله کارگاه‌های انتقال تجربه «از امروز» که به همت سازمان سینمایی سوره و با هدف انتقال تجربه‌های کارآمد و موثر به علاقه‌مندان سینما برگزار می‌شود، به هفته سوم رسید.

بدین ترتیب چهارمین کارگاه انتقال تجربه «از امروز» در روز چهارشنبه ۵ بهمن‌ماه میزبان عوامل فیلم سینمایی «دسته دختران» خواهد بود.

بر این اساس کارگاه انتقال تجربه این فیلم سینمایی با حضور منیر قیدی کارگردان از ساعت ۱۲ تا ۱۴:۳۰ و محمدرضا منصوری تهیه‌کننده از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد و طبق روال پیشین، پیش از شروع کارگاه‌ها، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ اکران فیلم در محل مذکور برای علاقه‌مندان برقرار است.

Kargah-Az-Emrooz-Daste-Dokhtaran [2]

تاکنون کارگاه‌های انتقال تجربه «از امروز» با حضور بهروز افخمی فیلمساز پیشکسوت سینما و عوامل دو فیلم سینمایی «ضد» و «هناس» برگزار شده است.

سومین دوره کارگاه‌های «از امروز» توسط مرکز تولیدات سینمایی سوره به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه با محوریت انتقال تجربه ساخت آثار سینمایی مرتبط با سازمان سینمایی سوره و با همراهی عوامل این پروژه‌ها برگزار‌ می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از سومین دوره کارگاه‌های «از امروز» می توانند به سایت azemroozz.com [3] مراجعه کنند.