- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

شروع ثبت‌نام رویداد پرتاب جشنواره فیلم ۱۰۰

100-100

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم ۱۰۰، ثبت‌نام رویداد پرتاب (پیچینگ) «۱۰۰*۱۰۰» که در بخش جنبی سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰، برگزار خواهد شد، از امروز پنجم بهمن آغاز می‌شود و تا پانزدهم بهمن ادامه خواهد داشت.

در این رویداد که با هدف نزدیکی سرمایه به علاقه‌مندان و تولیدکنندگان فیلم کوتاه و با حمایت سازمان سینمایی سوره در دستور کار جشنواره فیلم ۱۰۰ قرار گرفته، صاحبان ایده، طرح فیلم‌های کوتاه خود را در برابر سرمایه‌گذاران ارائه خواهند کرد و می‌توانند در یک فضای شفاف و عادلانه به جذب سرمایه برای تبدیل ایده خود به فیلم بپردازند.

علاقه‌مندان و ایده‌پردازان برای شرکت در این رویداد می‌توانند طرح خود را، بدون محدودیت در ژانر و برای فیلم‌های یک تا ۴۰دقیقه‌ای، تا سقف ۱۲۰۰ کلمه و در فایل ورد، به همراه برآورد هزینه تولید و مشخصات صاحب طرح به آدرس partab100@gmail.com [2] ارسال کنند.

از صاحبان آثار ارسال شده به جشنواره فیلم ۱۰۰، در صورت دارا بودن شرایط اولیه برای شرکت در دوره کارگاهی و راهبری دعوت به عمل خواهد آمد و در مرحله بعد آثاری که پرونده آنها توسط اساتید کارگاه مورد قبول واقع شود، به رویداد پیش‌پرتاب دعوت شده و پس از داوری عملکرد ارائه‌دهندگان، بهترین پرتاب‌ها، برای حضور در رویداد نهایی انتخاب خواهند شد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس www.100fest.com [3] مراجعه کنید.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره نهم تا دوازدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.