- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت + پیام‌های تسلیت

Shahram-Abdoli

به گزارش سوره سینما [1]، شهرام عبدلی که برای بازی در سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد و به علت خونریزی مغزی در بیمارستان قائم مشهد بستری شد. این بازیگر ۴۶ ساله که در کمای عمیق فرو رفته بود امروز شنبه ۶ اسفندماه دار فانی را وداع گفت.

سریال «خط قرمز» اولین حضور رسمی شهرام عبدلی در قاب تلویزیون است و تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر «دختری به نام آهو»، «تکیه بر باد»، «فاصله‌ها»، «رستگاران»، «تبریز در مه» و «مختارنامه» به ایفای نقش پرداخته است.

«ماه گرفتگی»، «یکی برای همه»، «قصه دل‌ها» و «دختری در قفس» از فیلم‌های سینمایی وی است.

زمان تشییع این بازیگر سینما و تلویزیون متعاقبا اعلام می‌شود.

سوره سینما [1] درگذشت شهرام عبدلی را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

پیام تسلیت رئیس سازمان صداوسیما

متن پیام پیمان جبلی بدین شرح است:

«ضایعه درگذشت بازیگر جوان و پراستعداد، شهرام عبدلی را تسلیت می‌گویم. مرحوم عبدلی با بازی در سریال‌های مختلف تلویزیونی مانند «خط قرمز»، «مختارنامه»، «معمای شاه»، «فاصله‌ها»، «رستگاران» و … یادی ماندگار از خود بر خاطرات مخاطبان رسانه ملی حک کرد.

آن مرحوم تا آخرین لحظات عمر پربار خویش مشغول هنرنمایی و بازی در سریال «آسوده باش» در مشهد مقدس بود. فقدان مرحوم شهرام عبدلی را به خانواده، دوستان و همکاران آن مرحوم تسلیت گفته و برای وی، علو درجات و غفران الهی مسئلت می‌نمایم.»

پیام تسلیت انجمن بازیگران سینمای ایران

در پی درگذشت شهرام عبدلی، انجمن بازیگران سینمای ایران پیام تسلیتی به شرح زیر صادر نمود:

«بازگشت همه به سوی اوست

در اندوهی بسیار همکار عزیزمان شهرام عبدلی پس از ابتلا به عارضه مغزی و جدال با خاموشی متاسفانه از میان ما رفت.

شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران، در گذشت این هنرمند را به حضور خانواده محترم ایشان و همکاران گرامی تسلیت عرض می‌نماید.»