- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

معرفی سریال «سوران» در نمایشگاه کتاب تهران

Sooran

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سریال، در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شاهد معرفی کتابی هستیم که بزودی نسخه سریال آن که تولید مرکز سریال سوره است، از رسانه ملی پخش‌ می‌شود.

مخاطبان می‌توانند در کنار خرید کتاب «عصرهای کریسکان» از انتشارات سوره مهر، با شخصیت‌های اصلی سریال «سوران» نیز آشنا شوند و قصه این اثر را از زبان کاراکترهایش بشنوند.

نشست تخصصی بررسی نسبت کتاب و سریال در محل کوشک کتاب نمایشگاه با حضور عوامل، نشانِ کتاب با نمایی از سکانس‌های مختلف اثر، بروشور معرفی «سوران» و کارت پستال معرفی شخصیت‌های اصلی همراه با دیالوگ‌های مختلف از زبان آن‌ها در معرفی قصه، از جمله برنامه‌های طراحی شده برای ارتباط میان کتاب و سریال این اثر است. همچنین ۵ کانتر سیار در سالن ناشران عمومی برای معرفی سریال مستقر شده است.

Sooran-Book [2]

در همین راستا روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ نشست‌ جنبی «سینما کتاب» با رویکرد واکاوی پدیده اقتباس و با محوریت نگاهی به سریال «سوران» با حضور عوامل در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

«عصرهای کریسکان» به قلم کیانوش گلزارراغب با موضوع مبارزات مردم کُرد در پیش و پس از انقلاب اسلامی به نگارش درآمده است.

سریال «سوران» به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی عباس ریاحی و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده با اقتباسی آزاد از کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته شده و به تولید رسیده و قرار است تابستان امسال روی آنتن رسانه ملی برود.