- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رضا صادقی: «آغوش امن» را به مادران درد‌کشیده تقدیم می‌کنم/ شهدا قهرمانان این سرزمینند

sadghi-aghooshe-amn

نماهنگ «آغوش امن» تازه ترین نماهنگ برای شهدای غواص با صدای رضا صادقی کاری از سفیرفیلم و خانه موسیقی بسیج به‌تازگی منتشر شده است.

به گزارش سوره سینما [1] ، در فاصله کمتر از چند ساعت از انتشار و پخش تلویزیونی، این اثر در شبکه های اجتماعی و رسانه ملی با استقبال گرم مردم مواجه شد.

این نماهنگ که با شعری از یاحا کاشانی خواند شده است، به کارگردانی علی طادی در مرکز سفیرفیلم تهیه شده که به مناسبت هفته دفاع مقدس در رسانه ملی و فضای مجازی منتشر شده است. یاحا کاشانی این شعر را در یک شب بیداری در بحبوحه تشییع شهدای غواص سروده و رضا صادقی پای اجرای آن اشک ریخته است. اجرایی که به تعبیر او از تمام وجود برای آن انرژی گذاشته است.

رضا صادقی، خواننده این اثر در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود در این باره نوشت:

«مرداى مردى از این خاک رفتن که لبخندمون و مدیونشونیم …. فارغ از هر مُرده باد و زنده باد قهرمان این سرزمینن …. خاک دست بستتون سرمه چشماى ما، این کارو تقدیم میکنم به مادران دردکشیده ایى که فقط خدا شنید صداى ناله هاى قلبشون و … ممنون از یاحا، فرشید و شجاعت که با قلبشون همراه بودن ……. قهرمان سازى نداریم چون قهرمان داریم ….. ممنون قهرمان وطنم ممنون عمو غیرتا …… ماها میفهمیم که چه کردین فقط خدا کنه اونهای که لقمه سفره مردم و میبرن بفهمن چه میکنن و از دستاى بسته شما خجالت بکشن …… دوستون داریم عمو غیرتا»

نماهنگ «آغوش امن» در هفته دفاع مقدس از شبکه های مختلف صداوسیما پخش می‌شود.

لینک دانلود نماهنگ «آغوش امن» [2]