- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

گذر موقتِ بازیگر خاطره انگیز دهه ۶٠ از کنارِ خالق پاتال

gozare-movaghat1

اسماعیل محرابی بازیگر خاطره انگیز دهه ۶٠ و مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و تئاتر، بازیگران اصلی فیلم «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی مهدی رحمانی شدند.

سوره سینما [1] – اسماعیل محرابی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از چندین سال دوری از این حوزه به تازگی قرار است در سومین فیلم افشین هاشمی بازی کند.

gozare-movaghat2 [2]

او که در سریالهای پر مخاطبی همچون «آئینه»، «خانه سبز»، «هزاردستان» و فیلمهای سینمایی «خواستگاری»، «وکیل اول» و… به ایفای نقش پرداخته است، نقش آقانصیری را در «گذر موقت» بازی خواهد کرد.

مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینمای ایران که تاکنون جوایز متعددی را برای فیلمهای سینمای کودکش دریافت کرده در «گذر موقت» در نقش آقای صمیمی جلوی دوربین می رود.

gozare-movaghat3 [3]

«گذر موقت» داستان دو پیرمرد است که در شبی تاریک، تصمیمی مفرح میگیرند. به زودی دیگر بازیگران این فیلم که از چهره های تئاتر و سینما هستند، اعلام می شوند.

از دیگر عوامل تولید این فیلم می توان به:سرپرست گروه کارگردانی:امین قوامی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضانلو، مشاور رسانه ای و مدیر تبلیغات:بیتا موسوی، عکاس: مریم مجد، فیلمبردار پشت صحنه:ایمان بیات فر، مدیر تولید: سعید شرفی کیا و تهیه کننده:مهدی رحمانی اشاره کرد.

«گذر موقت» به زودی در تهران کلید می خورد.