- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آنونس بین المللی فیلم «دو» رونمایی شد

do

آنونس فیلم سینمایی «دو» به کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی درآستانه حضور این فیلم درنوزدهمین جشنواره فیلم «شب های سیاه تالین» رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما [1] ، فیلم سینمایی «دو» به کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی درنخستین حضور بین المللی اش در نوزدهمین دوره جشنواره «شب های سیاه تالین» حضوردارد. این جشنواره در کشور استونی برگزار می شود و یکی از قدیمی ترین جشنواره های درجه الف اروپایی است.این جشنواره برای نخستین سال بخش رقابتی فیلم های اول را برگزار می کند و امسال از فیلم «دو» نخستین ساخته بلند سهیلا گلستانی در مقام کارگردان برای حضور در این رویداد سینمایی دعوت به عمل آورد.

فیلم سینمایی «دو» که با نگاهی به داستان «کفشهای خدمتکار» اثر برنارد مالامود نوشته شده است،داستان زن خدمتکاری را روایت می کند که در خانه بهمن کار می کند.بهمن بعد از سالها زندگی در اروپا به ایران بازگشته و ارتباط عاطفی اش را با زندگی و گذشته اش قطع کرده است و بعد از بازگشت به خانه اش در ایران قصد فروش آن را دارد…

پرویز پرستویی، مهتاب نصیرپور، سوگل خلیق، محمد ربانی، سارا قراچه‌داغی، مصطفی زند، پیمان جعفری، سارا پورصبری، الهام شعبانی، سمیه برجی، رضا مسعودی، علی احسانی، جواد فراهانی، امیر جنابی، مهرانه مهین ترابی، محمد علی سجادی، ارد زند، سمانه وفایی، منیر شاهین، حسام نورانی، امیر حسین ترابی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نوزدهمین جشنواره فیلم «شب های سیاه تالین» از تاریخ ۱۳ تا ۲۹ نوامبر (۲۲ آبان تا ۸ آذر) در کشور استونی برگزار می شود. سهیلا گلستانی کارگردان و نویسنده و مهتاب نصیر پور یکی از بازیگران این فیلم سینمایی در اکران فیلم و نشست های پرسش و پاسخ این جشنواره حضور خواهند داشت.