- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پنجمین قسمت سریال «شهرزاد» امروز منتشر شد

shahrzad-5

قسمت پنجم مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» ساخته حسن فتحی ، امروز دوشنبه ۲۵ آبان توزیع شد.

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سریال «شهرزاد»، از این قسمت صدای محسن چاوشی بر روی تیتراژ قرار دارد. نام این ترانه «کجایی [2]» است، آهنگسازی و شعر این اثر را محسن چاوشی بر عهده داشته است.علاقمندان می توانند با مراجعه به مراکز فروش محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها دی وی دی قسمت پنجم را تهیه کنند.

همچنین امکان خرید آنلاین از وبسایت رسمی سریال به آدرس www.shahrzadseries.com [3] و نرم افزار موبایلی فیلم نت وجود دارد. فروش آنلاین ویژه هموطنان خارج از کشور نیز از سایت emfilm.net [4] در حال انجام است.

محسن چاوشی، خواننده محبوب پاپ، پیش از این، قطعه های شهرزاد، (همخواب) و به رسم یادگار را نیز برای این سریال خوانده بود که با استقبال بسیار زیاد هواداران و علاقه مندان روبرو شد. کجایی سومین قطعه ای است که او برای این سریال خوانده است.

shahrzad5-cover [5]

سریال شهرزاد با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، ابوالفضل پورعرب و… به تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی، پرفروش‌ترین سریال شبکه خانگی است که عاشقانه‌ای را در تهران دهه ۳۰ و ۴۰ روایت می کند. این مجموعه هر هفته دوشنبه ها منتشر می شود.