- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

دانش آموزان ایران از آبادان تا بستان‌آباد به تماشای فیلم‌های عمار نشستند

ammar-madares

به گزارش سوره سینما [1] ، به همت اکران کنندگان مردمی عمار، تاکنون فیلم‌های جشنواره در نقاط مختلف سینما، مسجد، مدرسه، دانشگاه، فرهنگسرا، خانه شهید، پارک، هیئت، پایگاه بسیج و… به نمایش درآمده‌اند.

بنابرین گزارش، در روزهای اخیر تعدادی از مدارس مناطق مختلف کشور از جمله آبادان، کرج، الیگودرز، بستان‌آباد، ورامین، همدان و بندر گناوه میزبان اکران فیلم‌های جشنواره مردمی بوده‌اند .

دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان قرآنی صدرا در شهر آبادان به تماشای فیلم‌های «راشل کوری»، «مورچه و سلیمان»، «گرم بنوشید»، «سپیدی»، «سربازان بین‌الملل»، «عقبه»، «عباس دست طلا»، «پارک»، «پایی که جا ماند»، «چالش سطل آب و یخ»، «بیا شمعتو فوت کن»، «زهرای بابا» و نماهنگ «راز روشن» نشستند.

همچنین فیلم‌های «مورچه و سلیمان»، «کیف»، «تکلیف»، «مرگ بر امریکا» و «علمک» برای اعضای خانه قرآن فالق‌الحب و النوی مشکین‌دشت کرج اکران شد. فیلم‌های جشنواره عمار در مدارس پسرانه شهرستان الیگودرز ، «علمک» در مدرسه شهید رجایی بستان‌آباد و فیلم‌های «زهرای بابا»، «علمک»، «برای هانا»، «مورچه و سلیمان» و «عشق و محبت» نیز در جمع دانش‌آموزان پنجم و ششم دبستان قدس کارخانه قند ورامین اکران شدند.

همچنین فیلم‌های «بلوف»، «فندک انگلیسی» و نماهنگ‌های «هم‌‌آواز طوفان» و «گله از گرگ» نیز در اردوی راهیان نور دانش آموزان همدانی به نمایش درآمدند و دانش آموزان کلاس امور تربیتی بندر گناوه بوشهر هم به تماشای انیمیشن «ابراهیم در آتش» نشستند.

لازم به ذکر است گزارش‌های مربوط به اکران مردمی فیلم‌های جشنواره عمار از طریق تارنمای www.AmmarPortal.ir [2] اطلاع‌رسانی می‌شوند و اکران کنندگان می‌توانند اخبار و تصاویر اکران خود را به این سامانه ارسال کنند.