- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تقاضای بیش از ۱۰۰ دانشگاه برای اکران «شاهزاده روم»

shahzade-univ

به گزارش سوره سینما [1] ، مهرداد خوشبختی که مسئولیت اکران های دانشگاهی انیمیشن «شاهزاده روم» را برعهده دارد، درخصوص میزان استقبال دانشگاهیان از این انیمیشن گفت: اکران دانشگاهی این انیمیشن از روزهای اولیه آغاز اکران سینمایی اش آغاز شده و با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ دانشگاه فرم تقاضای اکران این انیمیشن را پر کرده اند که از میان آنها در کمتر از یک ماه، ۲۰ دانشگاه این فیلم را اکران کرده اند و اکران فیلم در ۸ دانشگاه دیگر نیز قطعی شده است که تا پایان ترم تحصیلی جاری، فیلم را نمایش خواهند داد. «شاهزاده روم» برای باقی متقاضیان در ترم آتی اکران خواهد شد.

خوشبختی درخصوص شرایط اکران دانشگاهی این انیمیشن گفت: دانشگاهیان علاقمند می توانند برای اکران این اثر از طریق سامانه اکران سایت سینمامارکت به آدرس ekran.cinemamarket.ir [2] و یا شماره های درج شده در سایت تقاضای خود را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون «شاهزاده روم» در دانشگاه های امیر کبیر، علم و صنعت، شاهد، امام خمینی قزوین، شیراز، اصفهان، صنعتی اصفهان، مازندران، قم، علوم پزشکی اهواز و… اکران شده است که با استقبال قابل توجهی همراه بوده است.

«شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون حضرت مسیح (ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک‌ سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

این انیمیشن سینمایی که این روزها با استقبال چشمگیر مخاطبان از طیف های مختلف کودکان تا بزرگسالان همراه شده است، به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری محصول گروه هنر پویا (کنسرسیوم مشترک موسسات سلوک افلاکیان و هفت سنگ) است.​