- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

صداگذاری و موسیقی فیلم «حریر» به اتمام رسید

harir

به گزارش سوره سینما [1] ، فیلم سینمایی «حریر» جدیدترین اثر «فریال بهزاد» و به تهیه‌کنندگی «غلامرضا آزادی» که با مدیریت فیلمبرداری «پیام آزادی» در تهران فیلمبرداری شده و اخیراً صداگذاری آن در مؤسسه سینمایی «فانوس خیال» انجام شده و موسیقی متن آن نیز برعهده «فرید نوایی» بوده است؛ بعد از پشت سر گذاشتن این مراحل فنی به زودی آماده نمایش و به دفتر سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر تحویل داده می‌شود.

فیلم سینمایی «حریر» در عین حال که تضاد و مشکلات زندگی را نشان می‌دهد، ولی زندگی سرشار از سرخوشی و علاقه و اشتیاق است و اگر انسان، با انگیزه و امیدوار باقی بماند؛ می‌تواند رشد کند. هر قسمت از فیلم، معنایی پنهان دارد که باید کشف شود. فیلم قصه‌اش را ساده و روان و بدون حرکات اغراق‌آمیز دوربین تعریف می‌کند. میزانس در هماهنگی با قصه فیلم است؛ هر کدام از شخصیت‌های فیلم، که در شرایط ذهنی و قالب فکری خود درگیر شده‌اند با یکدیگر دچار چالش می‌شوند و قصه را به پیش می‌برند. «حریر» که قصه‌ای بکر و اورژینال دارد؛ نریشن آن ساده و روان است و حس و حالی مستندگونه و روایتی به آن می‌دهد.

عوامل فیلم سینمایی «حریر» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: فریال بهزاد، تهیه‌کننده: غلامرضا آزادی، مدیرفیلمبرداری: پیام آزادی، مدیر تولید: مجید فردی انور، صدابردار: رضا اردلان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: بابک سیمانی، دستیار دوم کارگردان: شهرزاد سعادت و میثم سربندی، منشی صحنه: ثریا ریاحی، انتخاب بازیگر: امیر شمس‌الدین حشمت‌زاد، دستیار اول فیلمبردار: سپهر آزادی، دستیار دوم فیلمبردار: حسین قطا، دستیاران فیلمبردار: حسین اسدی، حسام سلیمی افضل و ایرج کرمی، عکاس: حبیب مجیدی، دستیار صدا: پژمان مشهدیان و علی اسکندری، طراح گریم: محمد ضیایی، موسیقی متن: فرید نوایی، صداگذاری و تروکاژ: مؤسسه «فانوس خیال»، مجریان گریم: محمد باباخانلو و سحر محمدی، مدیر تدارکات: سید مهدی منیری، دستیاران تدارکات: کیوان مرادآبادی و داوود رحیمی، تدوینگر: نیما دبیرزاده، دستیار تدوین: همیلا موید، طراح صحنه و لباس: غلامرضا آزادی، تنظیم رنگ: پیام آزادی، دستیار صحنه: فرهاد نصر، دستیار لباس: نرجس رحیم خانلی و مشاور امور رسانه‌ای: منصور جهانی

در آخرین ساخته «فریال بهزاد»؛ علیرضا جلالی‌تبار، ژاکلین آواره، امیر صالحی‌زاده، روشنک عجمیان، آرزو ابی‌زاده و … به ایفای نقش پراخته‌اند.