- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«لاک قرمز» در یوسف آباد تمام شد / نسخه ابتدایی به دبیرخانه جشنواره فجر رسید

lake-ghermez1

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی این پروژه ، فیلمبرداری «لاک قرمز» پس از تولید در لوکیشن های مختلفی در مناطق مختلف تهران از جمله تهرانپارس، سرخه حصار و ظفر داشت ، در نهایت با ضبط آخرین سکانس ها در منطقه یوسف آباد و خیابان ولی عصر(عج) به پایان رسید.

تدوین همزمان «لاک قرمز» نیز همزمان با مراحل فیلمبرداری توسط حمید نجفی راد در حال انجام است و نسخه ابتدایی آن نیز برای بازبینی اعضاء هیات انتخاب به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ارسال شده است تا در صورت انتخاب در رقابت با فیلم های بخش نگاه نو قرار بگیرد.

«لاک قرمز» به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی سید جمال سید حاتمی، از مضمونی اجتماعی برخوردار است که در آن بازیگرانی چون پانته آ پناهی ها ، پردیس احمدیه ، مسعود کرامتی ، بهنام تشکر و رسول نقوی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است؛ «دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد».

lake-ghermez2

از دیگر عوامل این کار می‌توان به مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، نویسنده: امیر عبدی، مجری طرح: حسین فرضی‌زاد، طراح صحنه و لباس: مرتضی پورحیدری،  طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: مجید هاشمی‌پور، برنامه‌ریز: علی جودی، طراح و سازنده عروسک: حمیده مقدسی، عکاس: علی حمیدنژاد، مدیر تدارکات: اکبر کاظمی، جانشین تولید: احسان وحید، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی اشاره کرد.

لازم به یادآوری است، سید حاتمی پیش از این فیلم‌های تلویزیونی «بچه‌های ابری»، «انگشتر» و «اوقات مشترک آن‌ها» را در کارنامه خود ثبت کرده است.